Sunday, November 11, 2018

BBM3410/18: Belajar masak

Eh haii jumpa lagi semua....

Jadi cuti mid sem ni nak buat apa je kat rumah kalau bukan kena belajar masak. 

Bunyi macam best MEMASAK tapi kalau masakan yang kau masak tu tak kena dengan tekak bapak kau sendiri memang habislahhh membebel je. 

Ha tapi aku tak kisah sangat walaupun SENTAP hahah sebab aku tahu bapak aku memang jujur orangnya. 

Jadi, sebab tulahh bila waktu balik kampung aku akan pergi ke dapur tolong mak aku apa yang patut. Yelahh nanti nak kawen senang, takkan aku nak cari bibik pulak nak masak untuk laki aku kan. Hmm tu jelahh. Ok bye ✌

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook (Luahan di muka buku)

Buat kali pertamanya aku disuruh oleh Prof untuk meng'update' di facebook pulekk. Jarang-jarang dzuraini nak update statu...