Monday, November 12, 2018

BBM3410/18: Demi secebis markah


Hari ni hari malang untuk aku. Nak tahu kenapa? Hah sebab buku ni BOOM ni la. Pagi tadi sebelum nak pegi kelas aku dah simpan buku ni dalam beg, entah macam mana aku boleh keluarkan balik pastu tinggalkan je dalam bilik. Sebab aku fikir tak guna pun kalau dalam kelas.

Nak dijadikan cite, haa Prof nak tengok sorang-sorang sape yang tak bawak buku ni hilang 2 markah. 2 MARKAH wehhh berharga tu untuk aku. Nasib la Prof baik hati suruh kita orang balik ambik buku ni tunjuk kat Prof. Fuh!

Kita orang pun apa lagi pecut la balik bilik semata-mata nak ambik buku ni.

Dan sekarang jadi pengajaran jugak untuk aku jangan tinggalkan buku ni lagi. Ha memang tak laa, nak tido pun peluk jugak buku ni takot hilang, HAHAHAH. 



No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook (Luahan di muka buku)

Buat kali pertamanya aku disuruh oleh Prof untuk meng'update' di facebook pulekk. Jarang-jarang dzuraini nak update statu...