Sunday, November 11, 2018

BBM3410/18: Kenduri

Okay nak cite sikit masa cuti seminggu hari tu, kakak aku ada buat kenduri sikit sebab dia pun baru mula bukak kedai. Haa sesiapa yang buat baju ke, design pape ke boleh la suruh kakak aku buatkan. Tapi kedai dia kat Seri Iskandar, Perak.

Kedai ni kakak aku dengan laki dia je yang keje. Takde ambik pekerja pun sebab aku dah pesan awal-awal, biar aku je keje dengan dia nanti. Boleh la gaji tu tinggi sikit, heheh.

Jadi, kenduri ni sekalikan sambut hari jadi anak dia sape lagi kalau bukan Zara dengan adik aku. Dorang berdua ni sama je tarikh lahirnya 17/10 tapi tahun lain la.

Memang best kenduri kali ni sebab ada member-member motor abang ipar aku. Dorang konvoi sama-sama. Aku harap nanti aku kawen pun abang ipar aku ajak geng motor dia datang HAHAH. Best weh sebab kenduri tu jadi lagi meriah bila ramai yang datang dengan bunyi motor tu. Pehhhh. Ok lah aku pun taknak cite panjang, aku letak gambar je kat bawah ni :)


Kakak aku dengan famili dia. Pemilik kedai ONE TOUCH PRIDE



Antara tetamu yang hadir


Ni banner untuk kedai kakak aku. Apa-apa boleh hubungi nombor yang tertera :)


Ni laaa anak dia Zara. Anak buah yang paling aku sayang



No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook (Luahan di muka buku)

Buat kali pertamanya aku disuruh oleh Prof untuk meng'update' di facebook pulekk. Jarang-jarang dzuraini nak update statu...