Tuesday, October 2, 2018

BBM3410/18: Fotografi

Selamat pagi semua. Ehh pagi ke tengahari sekarang ni?


Pada minggu lepas, aku dengan kumpulan aku gigih ambik gambar untuk 6 jenis fotografi. Yang pertama, mug shot, yang kedua medium shot, potrait, long shot, bird's eye view dan over the shoulder. 

Pengalaman yang aku dapat dari kisah minggu lepas sangat-sangat seronok walaupun penat sebab kelas dari pagi sampai petang tapi demi tugasan Prof aku dengan kawan-kawan aku gagahkan jugak. 

Kami semua ke Bukit Ekspo untuk mengambil beberapa jenis gambar yang Prof inginkan untuk dimuatnaik ke Instagram. Jenuh kot nak ambik jenis-jenis fotografi ni. Macam-macam gaya ada kawan-kawan aku ni buat. Naik gila aku dengan dorang semua. 

Akan aku simpan kenangan macam ni sampai bila-bila. 

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook (Luahan di muka buku)

Buat kali pertamanya aku disuruh oleh Prof untuk meng'update' di facebook pulekk. Jarang-jarang dzuraini nak update statu...