Tuesday, October 2, 2018

BBM3410/18: Kawan ke Lawan?

Cerita minggu ini aku nak cerita sikit pasal kawan-kawan yang ade dengan aku kat UPM ni. Kalau dalam lagu ada kisah pasal 10 budak hitam tapi kali ni aku nak cerita 4 budak sakit mental.

Mereka yang aku maksudkan Dini, Shu, Nani dan Shira. Orang yang sentiasa buat aku gelak sampai keluar air mata aku, gelak sampai tak dengar suara semua jadi sebab budak 5 ketul tu. 

Tapi, adatlah dalam berkawan kan, kadang-kadang ada yang terasa hati, sentap, terasa itu ini nama pun perempuan emosi tak menetu, hahahahahah. Tapi tu semua skeejap je. Mana boleh gaduh lama-lama sebab semuanya jenis masuk air je. Aku harap nanti kalau korang baca cerita aku ni korang kena hargai sikit hahahaha ingat senang ke aku nak buat cerita pasal 4 budak sakit mental ni. Dah la tu je nak cerita, nanti kalau cerita lagi panjang korang menangis pulak. Byeee ❤❤❤

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook (Luahan di muka buku)

Buat kali pertamanya aku disuruh oleh Prof untuk meng'update' di facebook pulekk. Jarang-jarang dzuraini nak update statu...