Tuesday, October 2, 2018

BBM3410/18: Pesta makanan

Hai bertemu kembali pada minggu keempat...


Pada minggu ketiga iaitu pada hari Selasa, aku dan kumpulan aku berjemur di tengah panas untuk mengambil 10 keping gambar demi Prof tersayang. Prof menyuruh aku dan kawan-kawan aku yang lain untuk memuat naik 10 keping gambar kat Instagram. Jadinyaa, aku dengan geng aku pun gigih la ambik gambar sekitar jualan pesta makanan tu berlangsung. Tapi, sebelum berjemur kat tengah panas tu, aku dengan kawan-kawan yang lain masuk dulu ke dewan untuk perasmian. Perasmian tu okay je takde lah bosan sangat sebab ada orang nyanyi taktau sape entah orang tu, haha. Lepas dah selesai perasmian tu, semua berebut nak ambik gambar dengan Prof pulak sebagai bukti kami semua datang ke perasmian tadi tu. Bila dan selesai semua, aku dengan kawan yang lain pegi la tapak pesta makanan tu dekat kat rumah warisan tu. Bayangkan kena terpacaktengah panas dengan berpeluh-peluh.Jenuh jugak la nak buat gaya sebab Prof nak 10 keping gambar. Tapi, akhirnya dapat jugak gambar. Entah pape je gambar aku ambik. Ahh janji cukup 10 keping. Ok dah nanti sambung lagi. 

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook (Luahan di muka buku)

Buat kali pertamanya aku disuruh oleh Prof untuk meng'update' di facebook pulekk. Jarang-jarang dzuraini nak update statu...