Tuesday, October 30, 2018

BBM3410/18: One Shot Video

Hai korang


Aku hampir terlupa nak cerita pasal minggu lepas punya kerja.


Harap Prof maafkan saya ye, hehe. Sibuk sangat sampai lupa tugasan Prof.


Ok lahh aku nak cerita tugasan minggu lepas. Prof suruh kita orang buat one shot video. Apa tu one shot video? One shot video ni macam kau kena letak kamera tu satu tempat je tak boleh ubah tempat lain atau orang lain tolong pegangkan kamera kau tu. Ha kalau nak tahu lagi kau tanya Pakcik Google jelah, malas aku nak terang panjang-panjang bukannya kau faham pun kan?

Kumpulan aku pilih lagu Tamparan Wanita nyanyian dari kumpulan Elite. Ala kumpulan yang paling awal tersingkir cite Gegar Vaganza tuuu, HAHAHA.

Jadi, masa kita orang nak buat video ni macam-macam hal lah jadi, yela semua pertama kali kot nak kena gedik-gedik buat muzik video ni. Jenuhhhh. Tapi apa pun semua berjalan lancar. Video pun menjadi la jugak. Takpe kali pertama kan, mesti ada cacat cela sikit, HAHAH.


Pakai topeng sebab nak tutup muka. Malu woii haha



No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook (Luahan di muka buku)

Buat kali pertamanya aku disuruh oleh Prof untuk meng'update' di facebook pulekk. Jarang-jarang dzuraini nak update statu...