Tuesday, October 30, 2018

BBM3410/18: Poster


Macam biasa sebelum balik kampung kena la siapkan semua tugasan kan? Kalau tidak, tak tenang hidup kat kampung ni kalau tak siap kerja. Dah la Prof pun banyak bagi keje. Ehh maaf Prof terkutuk pulak, hehehe :p

Jadi, aku nak tunjukkan poster yang kumpulan aku buat. Poster ni untuk subjek Etika dan Moral Dalam Penerbitan. Sape lagi yang ajar subjek ni kalau bukan Dr. Jamayah. 


Aku rasa poster ni dah paling cantik, tapi tulahh bila tunjuk kat Dr, dia cakap kena ubah sikit tulisan. Takyah tulis banyak-banyak dalam poster ni. Sape je pun nak baca, engko baca bukan pun malas nak baca poster konon. Poster ni sikit je tulisan dalam tu. Guna ayat ringkas je dan tujuan buat poster ni nak bagi orang faham apa yang engko nak ceritakan. Bukan buat karangan, faham?

Tapi tulah, masa kumpulan aku tunjuk poster ni kat Dr, ada la sorang budak ni gelakkan kita orang sebab salah buat. Eh helloooo engko ingat engko punya poster pun SEMPURNA sangat ke???? 

Dah la aku malas nak marah. Nanti kalau marah aku cepat tua, Ok bye!!!



Ni poster kumpulan aku. Ha cantik ke idokkkk???

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook (Luahan di muka buku)

Buat kali pertamanya aku disuruh oleh Prof untuk meng'update' di facebook pulekk. Jarang-jarang dzuraini nak update statu...