Tuesday, October 30, 2018

BBM3410/18: Buat Videoooo Lagii





Memang semester akhir ni keje aku kena buat video je kee? Kali ni kena buat video untuk LAX karaoke pulak. Pehhh memang kelako weh, dengan suara macam ape je semua. hahaha. Tapi tulahh bila buat keje dengan dorang semua seronok je, sebab ape? Ha sebab kami semua satu kepala. Tak banyak kerenah, tak banyak pertikaikan itu ini. Semua jenis sebulat suara. Ala macam cite Wonderpet tu, ala takkan tak pernah tengok. Cite kartun ni dulu kat TV9 je. Aku tengok pun sebab adik aku tengok jeee. Sebab Wonderpet ni tiap kali nak buat keje mesti nyanyi lagu macam ni

"Apa yang penting?'

"KERJASAMA!"

Ok sekian sahaja dari aku. Nanti aku cite lebih-lebih pasal dorang, ada orang menyampah pulak. 








No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook (Luahan di muka buku)

Buat kali pertamanya aku disuruh oleh Prof untuk meng'update' di facebook pulekk. Jarang-jarang dzuraini nak update statu...