Tuesday, October 16, 2018

BBM3410/18: Video LAX


Meh sini aku nak cerita sikit. Hari sabtu malam minggu lepas, aku dengan geng aku nak buat video LAX la untuk hantar minggu depan. Semester kali ni kita orang amik tajuk karaoke jadi kena la nyanyi lagu English. Hmm agak mencabar sikit la sebab minggu ni kita orang pilih tajuk lagu yang susah nak sebut. Betapa susahnya weh nak sebut perkataan tu, hancur terus lagu tu kita orang nyanyi. Padahnya la pilih lagu yang bukan-bukan. Berlagak nak lagu yang susah tapi nak sebut pun tak reti. Hahah. Memang gelak sakan la aku dengan geng aku masa nak nyanyi tu. 



Ni semua peminat tudung bawal Shira. Haha

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook (Luahan di muka buku)

Buat kali pertamanya aku disuruh oleh Prof untuk meng'update' di facebook pulekk. Jarang-jarang dzuraini nak update statu...